Tekniske løsninger

Definere arkitektur og vælge tekniske platforme

Jeg kan hjælpe med at definere den overordnede IT arkitektur, herunder samspillet med eksisterende løsninger, og – hvis relevant – med at vælge nye løsninger. Valget sker typisk via en pragmatisk udbudsproces og ofte vælges en short-liste af mulige løsninger og implementeringspartnere ud fra input fra kunden og fra min leverandørdatabase. 
Nedenfor ses eksempler på både typer af løsninger og konkrete løsninger, som jeg har erfaring med.

Webshops – CMS og ecommerce løsninger

Jeg har primært erfaring med følgende CMS/ecommerce platforme:
– Episerver
– Salesforce CommerceCloud (tidl. Demandware)
– Magento
– Umbraco/Ucommerce
– WordPress/WooCommerce
– Shopify

PIM systemer

Jeg har arbejdet med InRiver og STEP (Stibo Systems), men har også en god indsigt i bl.a. Informatica og Bizzkit PIM fra Hesehus. 
Se evt. min artikel med gode råd til valg af PIM løsning på min blog.

Selvudviklede platforme

Har stor erfaring med at arbejde for kunder, der både anvender standardsystemer og selvudviklede platforme og komponenter.

Billing/ERP

Navision, Dynamics 365, Economics, Salesforce’ Tract og Dinero.

CRM og kundeservice

Salesforce og Dynamics 365 for CRM og kundeservice og endvidere Zendesk og Happy Fox.

Azure

Bred erfaring herunder Azure API management, PowerApps (manuelle og automatiserede flows) og micro services.

Forskelligt

Har arbejdet med en række andre, specifikke løsninger herunder Fluid Solution’s Marketing Automation og SalesForce Community.