Boxer Bredbånd 2.0 lanceret (oktober ’19)
Så er Boxer Bredbånd 2.o lanceret, herunder ny omnichannel webshop, ordre management system og nye processer. Jeg har bidraget med business case, udarbejdelse af kravspecifikationer og processer, valg af IT-løsninger samt projektledelse. Tak til Boxer for et sjovt og lærerigt projekt og held og lykke med satsningen! Læs mere om løsningen nedenfor.
Omni-channel webshop
Webshoppen er en omnichannel webshop, som understøtter både public web, forhandlere og kundeservice for både bredbånd, tv og streaming. Den er udviklet af Netcompany og er baseret på Episerver CMS & Commerce. Ved at understøtte alle salgskanaler og produkttyper via én shopløsning sikres både lave udviklingsomkostninger og høj fleksibilitet:
- Alt kan bruges på tværs af salgskanaler og produkttyper.
- Da alt kan til-/fravælges for den enkelte shopvariant, er det let at foretage individuelle tilpasninger.
Løsningen anvender Azure API Management for integrationer til DAWA adresseopslag, CVR-opslag og TDC (som er underleverandør på bredbånd).
Produktprocesser
Produktprocesserne supporteres af blandt andet Microsoft PowerApps, der også understøtter de dele af processerne, som ikke er automatiseret:
- Ordreoverblik og aktivering
- Ændringer på eksisterende forbindelser såsom flytning, skift af bredbåndsteknologi og opsigelse.
- Varianter såsom opsigelse af eksisterende bredbåndsforbindelser og forskelle på bredbåndsteknologier.
PowerApps platformen laver opgavelister over manuelle opgaver, der kræver indsats nu, og har tjeklister. Desuden sikrer den aktivering af kundekommunikation.