Stiftet i 2013
Jeg løser alle typer opgaver relateret til det digitale lige fra strategier til program- og projektledelse. Kunderne er blandt andet indenfor IT, telco, retail og forsyning.
Læs mere nedenfor om min baggrund og om hvorfor involvering af Lego Boye Consulting er et godt valg.
Min baggrund
Jeg har 20+ års erfaring med digitale projekter og har, inden jeg blev konsulent, været medarbejder og leder i IT og telco virksomheder i 15 år.
Som ansat har jeg haft ansvaret for Product Management, for Marketing og for Online/eBusiness og har haft ledelsesansvar for op til 35 medarbejdere. Ansvarsområder har indebåret alle typer kommercielt ansvar, herunder forecasting, profit & loss, priser & kampagner og produktstrategier. Endvidere alt relateret til processer og systemer, såsom komplekse telco leveringsprocesser og udvikling af webshops og bl.a. CRM-, ordreproces- og billingsystemer.
Jeg har skrevet bogen ‘Kundeservice på nettet’ og artikler til bl.a. Markedsføring. Holder foredrag om bogen og har også undervisningserfaring.
Udvalgte jobs:
- 2010-13 – Online direktør (Vice President), Telenor – Ansvarlig for Telenor.dk – Salg og service for privat og erhverv.
- 2008-10 – Afdelingschef, Online og Product Management, Telenor – Ansvarlig for Telenor.dk og for Product Management.
- 2007-08 – Afdelingschef, Marketing og Product Management, Cybercity (som senere blev opkøbt af Telenor).
- 2004-07 – Afdelingschef, Product Management, Cybercity
- Før da havde jeg forskellige jobs som produktchef og projektleder hos Cybercity, Tele2 og PBS.
Flere detaljer kan ses på min LinkedIn profil.
Hvorfor vælge Lego Boye Consulting?
Videoen (varer 2 minutter) giver en introduktion til min tilgang, hvad jeg kan tilbyde og hvad der driver mig:
• Har selv siddet ’på den anden side af bordet’
• Stærk kobling af kommerciel og proces- & systemmæssig forståelse
• Analytisk, men praktisk tilgang
• Forstår hurtigt nye, komplekse problemstillinger
• Prioriterer og finder gode, pragmatiske løsninger
• Stærk til samarbejde og involvering
• Drives af at være hos kunden og være ’en del af teamet’
• Stort drive og eksekveringsevne
• Stærk kommunikator
• Godt humør og god humor